Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 13:50:34 +0300

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11770 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Puuri küla, 62 Põlva ringtee L1// 
Põlva linn, Kesk tn 41// Kesk tänav T3// Lina tänav T1// Pihlaka tn 10// 
Pihlaka tänav T2// Roosi tänav T2 (Sademeveekanalisatsioonitorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27128584>  (menetlus nr: 
452145), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (TAMUR TENSING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister